Bemutatkozás

Bemutatkozás

Szabó József vagyok, növényvédelmi agrármérnök. 2001-ben végeztem növényvédelmi szakirányon a Debreceni Agrártudományi Egyetemen és azóta gyümölcskertészként dolgozom a családi gazdaságom vezetőjeként.
Feleségemmel és gyerekeimmel 2016 tavaszán költöztünk Lengyeltótinak a Tatárvári részére, ahol jelenleg is gazdálkodom egy 4 hektáros területen.

2016 novemberében 3 hektár gyümölcsöst telepítettem, illetve jelenleg 1500 m2 szamóca (földieper) található a területen.
Növényvédő szakemberként tisztában vagyok a különböző növénykultúrák tápanyagigényeivel és kártevőivel, valamint kórokozóival. Néhány személyes tapasztalat indított el a vegyszermentes termesztés útján, valamint az a tény, hogy családommal a saját tanyánkon élünk, ezért alapvető, hogy a kertünkben soha ne legyen „várakozási idős” növény és a gyerekek akkor szedhessenek a friss termésből, amikor csak akarnak.
Korábban Debrecenben gazdálkodtunk szintén vegyszermentesen, így 8 év tapasztalat áll a hátam mögött ezen a területen is.
A friss zöldség és gyümölcs mellett feldolgozott termékeket is készítünk: 2012 óta frissen préselt, hőkezeléssel tartósított (tartósítószer mentes), hozzáadott cukor nélküli gyümölcs és zöldséglevek előállításával is foglalkozunk.
A leveken kívül a termékkínálatunkban szerepelnek még lekvárok (eper, feketeribizli, feketeribizli-szilva) is.

Remélem, hogy az elkövetkezendő évek során sok elégett környéki vásárló fogyasztja majd a termékeimet.

Bemutatkozás

Bemutatkozás Szabó József vagyok , növényvédelmi agrármérnök. 2001-ben végeztem növényvédelmi szakirányon a Debreceni Agrártudományi ...